2022年3月12日星期六

KJWORKS - CZ 75 - P09 Airsoft 氣手槍

 多年來都一直想玩 氣槍 ... 於抗疫期間,加上已入手一枝 VSR-10 ... 所以 ... 順理成章 ... 入手了一枝氣手槍。


一早都在網上查找 合眼緣 和 有特式既 手槍 ... 分別有

1. FN57 / Five Seven N 或 被稱為 Cop Killer

2. Sig P226

3. CZ 75 series

4. Beretta M9


最終選擇了 KJW 既 CZ 75 P09,原因係 ... 這枝 P09 有授權的 markings,價錢亦符合我玩具級要求既 一千港元以下。當然更重要既係 ... 參考真鐵 和 玩具氣槍既評價 ... CZ 75 P09 都有不錯既評論。


KJW CZ 75 P09

以真鐵而言 ... 最吸引我的是 FN57 ... 可惜市面有找不到有授權產品,Tokyo Marui 的 FN57 更加有不少可靠性的負評,所以放棄了。

Sig P226 ... 對真鐵的可靠性評價也是有一點懷疑 ... 網上不難找到相關影片

Beretta M9 ... 授權產品價錢相對高 ... 而且已很難找到運作上跟真鐵可比的玩具氣手槍,Beretta M9 吸引之處是它有 Safety Decocker,不是單一的 Safety,亦不是單一的 Decocker,而是一個制有齊兩個功能,可算是手槍中比較特別,安全性亦較高既手槍。

係無得揀 ... 都揀一枝比較喜歡既手槍下 ... 網購入了 CZ 75 P09。以下係 今早 玩槍時既結果相片,手槍早前已打了過百發,今早因設置了新的靶,所以又玩了兩排彈。

距離大約 2 - 3m,0.2g BB,Green Gas

目標係乜呢 ... ... 就係 Hard Disk 內既 碟盤,想不到那麼脆弱 ... ...


但其實 BB彈 也好不了哪裡 ... 其中一粒斷成了一半 (左邊),右邊是正常的 BB彈

整體上,這枝 KJW 的 CZ 75 P09 的很好玩 ... 唯一問題係 ... 上彈匣時如果太大力,震動會令後定自動鬆開,把BB上了彈。

長槍 (Rifle) 有 ... Pistol (手槍) 有 ... 下一枝 應該是 有連射功能,又可以加裝 紅點鏡 ... ... 即係 ... ... 突擊步槍 ( Assault Rifle) ... 但要等幾個月,因這兩個月,除了 玩具 ... 為了抗疫,空氣淨化機都買了2台 ... 花了不少錢 ... ...

沒有留言:

發佈留言